Podrobný popis
Jotul F 602 N - čierny lak s plnými dierkami sú malé, ale výkonné kachle v klasickom štýle. Kachle Jotul F 602 N získali prestížne ocenenie Classic Award za vynikajúci design.
- Liatinové kachle
- Varná platnička ako štandard
- Zadný alebo horný vývod
Technické parametre:
- Povrchová úprava: čierny lak
- Tepelný výkon: Min 1 kW, Nom 6 kW, Max 8.5 kW
- Maximálna dĺžka polien: 400 mm
- Vývod dymovodu: horný, zadný
- Priemer dymovodu: 125 mm
- Váha: 60 kg
- Príslušenstvo na objednávku: presklené dvierka
Jotul
Nórska firma Jotul vyrába liatinové kachle už od r. 1853 a je jediným výrobcom kachieľ a krbových vložiek v Nórsku. Koncepcia výrobkov Jotul vychádza z drsnej severskej klímy, ktorá sa vyznačuje dlhým zimným obdobím, s mrazmi až -40° Celzia.
Kvalitná liatina
Kachle a krbové vložky Jotul sú vyrobené z vysoko kvalitnej dvojplášťovej liatiny. Výrobca používa najmodernejšiu odlievaciu linku, čo sa prejavuje v dokonalom prevedení všetkých dielov.
Dlhé horenie bez prikladania
Najmodernejšia technológia spaľovania dreva, vyvinutá firmou Jotul, zaručuje maximálnu účinnosť pri minimálnej spotrebe dreva. V kachliach plne naložených kvalitným drevom, pri redukovanom prísune vzduchu, je doba spaľovania až 8 hodín. Preto je heslom kachieľ a krbov Jotul: Večer zakúr, ráno prilož!
Účinnosť spaľovania dreva sa v kachliach a krbových vložkách Jotul pohybuje cez 80%. Konštrukčné riešenie zabraňuje nekontrolovanému prísunu vzduchu, umožňuje pomalšie spaľovanie dreva, a tým aj efektívnejšie uvoľňovanie tepelnej energie.
Úspory
Používanie kachieľ a krbových vložiek Jotul prináša značné úspory s ohľadom na nízku cenu paliva (drevo, drevené brikety), či už sú inštalované ako jediný zdroj tepla alebo iba na prikurovanie.
Ochrana životného prostredia
Prevažná väčšina výrobkov Jotul je vyrábaná v CB verzii, tj. s čistým, dvojstupňovým spaľovaním. Pri tomto prevedení dochádza k minimálnej emisii splodín vďaka dvojitému spaľovaniu dymových plynov, čo sa zároveň prejavuje úsporou paliva až o 40%.
Dizajn
Jotul je charakteristický osobitým, nadčasovým dizajnom, ktorý zahŕňa tradičné i moderné estetické riešenie. Povrchovú úpravu tvorí nielen klasická čierna liatina, ale aj polomatný farebný
smalt.
Sklenené dvierka umožňujú nádherný pohľad na horiaci oheň a väčšina modelov navyše funguje ako otvorený krb.
Dlhodobá životnosť
Vďaka dokonalému spracovaniu liatiny sa Jotul stal synonymom perfektného fungovania a dlhodobej životnosti. Kachle a krbové vložky Jotul spoľahlivo slúžia už niekoľko generácií.
Garancia
Ako jediný výrobca poskytuje Jotul záruku 10 rokov na liatinový plášť a 3 mesiace na sklo.
Buďte prvý, kto napíše príspevok k tejto položke.
Jotul 602 - aká je aktuálna cena s dovozom do starej lubovne a termím dodania -
Dobrý deň,
pri produkte je uvedené, že predaj už skončil.
Z tohto dôvodu Vám nedokážeme tovar zabezpečiť.
JOTUL F 602 N - aká je aktuálna cena a termín dodania?
Dobrý deň,
tento tovar u nás už nemáme dostuný.
Pekný deň.
Pán Miroslav, zaujímam sa o kachle Jotul F 602 N. Potreboval by som od Vás cenové ponuky s verziou zo sklenenými dvierkami i s klasickými. Navrhnite prosím zostavu rúr s montážou zhora i zo zadu. Aby som si ich vedel porovnať. Je potrebné mať ešte klapku + v rúre, alebo je už súčasťou kachlí? A nakoniec, potreboval by som dopraviť kachle do Jovíc pri Rožňave. Teším sa na vašu odpoveď. Majte sa krásne Zoltán
Dobrý deň, žiaľ výrobky Jotul sú momentálne všetky nedostupné cez náš obchod. Pekný deň
Aká by bola cena Jotul F 602 N s presklenými dvierkami? A také isté s čiernym smaltom?
Dobrý deň, Kachle Jotul F 602 CB s presklenými dierkami nájdete na priloženom odkaze: https://www.atria.sk/jotul-f-602-cb-modrocierny-smalt/. Prajem Vám pekný zvyšok dňa.
Kolko stoja presklene dvierka na kachle JOTUL F602 N. Za skoru odpoved vopred dakujem.
Dobrý deň. Žiaľ, výrobky značky Jotul sú momentálne nedostupné. Pekný deň
O spoločnosti
Jøtul je nórska spoločnosť vyrábajúca liatinové kachle a krby. Sídlo spoločnosti je v meste Fredrikstad. Je materskou spoločnosti v koncerne Jøtul Group, ktorý má ďalšie dcérske spoločnosti v USA, Veľkej Británii, Dánsku, Francúzsku, Taliansku, Španielsku a Poľsku.
História
Spoločnosť bola založená v roku 1853 Oluf Onsumom, synom miestneho statkára, ako Kværner Jernstøberi (Zlieváreň Kværner) na okraji Christiania (teraz Oslo). Spočiatku bola hlavnou činnosťou továrne výroba kachlí. Do roku 1900 sa stala spoločnosť Kværner najväčším výrobcom zlievárenských produktov, krbov a kachlí v Nórsku. Na začiatku 20. storočia bola spoločnosť prestavaná na najmodernejší podnik svojho druhu v krajine a začala s výrobou ďalších hutníckych výrobkov ako sú turbíny a píly. v ďalších rokoch poklesla výroba vykurovacích zariadení na význame a táto divízia bola roku 1916 odpredaná vtedy 26-ročnému Hermanovi Ankerovi. Bol to rodený obchodník a pochopil, že výrobky treba prezentovať pod kvalitnou značkou. Preto začal s propagáciou pod značkou Jøtul. Aj napriek tomu sa firma nevyhla medzinárodnej ekonomickej kríze na začiatku 20. rokov 20. storočia. Predaj stagnoval a Herman Anker zomrel v roku 1927. Spoločnosť, kúpil, modernizoval a zachránil pred úpadkom Johannes Gahr. V roku 1935 firma získala moderný profil a aj znovu svoje postavenie na trhu. Pod jeho vedením sa spoločnosť opäť stala najväčším výrobcom kachlí na drevo v Nórsku.
Po druhej svetovej vojne spoločnosť posilňovala a to napriek novým trendom v palivách, ktorými boli petrolej, olej a elektrina. Do 60. rokov 20. storočia zostalo na trhu len niekoľko výrobcov. Medzi ním spoločnosť Jøtul zostala najsilnejšia. Prispôsobila sa novým trendom a požiadavkám trhu a v 50. až 70. rokoch sa stali kachle na tekuté palivá hlavným zdrojom príjmov firmy. Vďaka ropnej kríze sa v 70. rokoch trend vo výrobe vrátil späť ku kachliam na drevo a tuhé palivá. V tejto dobe tiež spoločnosť výrazne zvýšila vývoz do kontinentálnej Európy a Severnej Ameriky.
Súčasnosť
V roku 1977 rodina Gahrov predala spoločnosť nadnárodnému koncernu Norcom. Norcom sa výrazne orientoval na export a vykonal mnoho akvizícií zlievarní a dovozcov v USA av Európe. Odvtedy sa stala spoločnosť celosvetovou značkou so zázemím na všetkých kontinentoch. Vybudovala medzinárodnú distribučnú sieť a preukázala schopnosť prispôsobovať sa trendom v jednotlivých regiónoch a požiadavkám najnáročnejších zákazníkov.