Detailní popis produktu
Jotul F 8 TD - čierny lak sú jedny z najdlhšie vyrábaných kachieľ Jotul – vyslúžili si prezývku: “továreň na teplo”.
- Klasické liatinové kachle
- Jednoduchá inštalácia so zadným alebo horným vývodom
Technické parametre:
- Tepelný výkon: Nom. 8 kW, Max 12 kW
- Max. dĺžka polien: 480 mm
- Povrchová úprava: čierny lak
- Pripojenie dymovodu: horné, zadné
- Priemer dymovodu: 150/175 mm
- Váha: 140 kg
Jotul
Nórska firma Jotul vyrába liatinové kachle už od r. 1853 a je jediným výrobcom kachieľ a krbových vložiek v Nórsku. Koncepcia výrobkov Jotul vychádza z drsnej severskej klímy, ktorá sa vyznačuje dlhým zimným obdobím, s mrazmi až -40° Celzia.
Kvalitná liatina
Kachle a krbové vložky Jotul sú vyrobené z vysoko kvalitnej dvojplášťovej liatiny. Výrobca používa najmodernejšiu odlievaciu linku, čo sa prejavuje v dokonalom prevedení všetkých dielov.
Dlhé horenie bez prikladania
Najmodernejšia technológia spaľovania dreva, vyvinutá firmou Jotul, zaručuje maximálnu účinnosť pri minimálnej spotrebe dreva. V kachliach plne naložených kvalitným drevom, pri redukovanom prísune vzduchu, je doba spaľovania až 8 hodín. Preto je heslom kachieľ a krbov Jotul: Večer zakúr, ráno prilož!
Účinnosť spaľovania dreva sa v kachliach a krbových vložkách Jotul pohybuje cez 80%. Konštrukčné riešenie zabraňuje nekontrolovanému prísunu vzduchu, umožňuje pomalšie spaľovanie dreva, a tým aj efektívnejšie uvoľňovanie tepelnej energie.
Úspory
Používanie kachieľ a krbových vložiek Jotul prináša značné úspory s ohľadom na nízku cenu paliva (drevo, drevené brikety), či už sú inštalované ako jediný zdroj tepla alebo iba na prikurovanie.
Ochrana životného prostredia
Prevažná väčšina výrobkov Jotul je vyrábaná v CB verzii, tj. s čistým, dvojstupňovým spaľovaním. Pri tomto prevedení dochádza k minimálnej emisii splodín vďaka dvojitému spaľovaniu dymových plynov, čo sa zároveň prejavuje úsporou paliva až o 40%.
Dizajn
Jotul je charakteristický osobitým, nadčasovým dizajnom, ktorý zahŕňa tradičné i moderné estetické riešenie. Povrchovú úpravu tvorí nielen klasická čierna liatina, ale aj polomatný farebný
smalt.
Sklenené dvierka umožňujú nádherný pohľad na horiaci oheň a väčšina modelov navyše funguje ako otvorený krb.
Dlhodobá životnosť
Vďaka dokonalému spracovaniu liatiny sa Jotul stal synonymom perfektného fungovania a dlhodobej životnosti. Kachle a krbové vložky Jotul spoľahlivo slúžia už niekoľko generácií.
Garancia
Ako jediný výrobca poskytuje Jotul záruku 10 rokov na liatinový plášť a 3 mesiace
Doplňkové parametry
|
Jotul |
|
2 roky
|
|
https://www.atria.sk/protherm-lev-25-kkz-90-s-pripojovacou-sadou/ |
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.
Uvedene kachle nebudu v ponuke? Dakujem
Dobrý deň,
u nás už nebudú dostupné.
Pekný deň.
Dobry den planujem kupit JOTUL F 8 TD - liatinove krbove kachle, výkon 12 kW a chcel by som sa informovat ze aky komin dopotucujete. Ide mi hlavne o priemer, vyska komina bude cca 9,5 m. Za skoru odpoved dakujem
Dobrý deň, Doporučujem určite plechový komín, avšak tie v ponuke žiaľ nemáme. Pekný deň.
dobrý den, mam problem s timito kachlami, ako nahle sme zacaly kurit vsetko bolo zadimene cely dom pocas celeho dna..., nevieme si poradit co stim dalej postavili sme aj nový komin o priemere 180mm napojenie z kachiel mame 150mm, tah komina je dobry vyska od kachiel je cez 5metrov neviete poradit preco unika dym do priestoru, dym unika spod vrchneho poklopu kachiel, dakujem
Dobrý deň, nakoľko už kachle značky Jotul nepredávame tak by sme Vám odporúčali rozhodnúť sa pre inú značku.
dobrý den, rozhodujem sa medzi dvoma ynackami krbovych kachiel, Jotul F 8 td a Saey 94 chcem vykurovat zhruba 200m? vietemi mi poradit ktore by boli lepsie res. kvalitnejsie ucinejsie vopred pekne dakujem
Dobrý deň, žiaľ neviem Vám poradiť v čom by mohol byť problém, skúste sa obrátiť priamo na výrobcu.
O spoločnosti
Jøtul je nórska spoločnosť vyrábajúca liatinové kachle a krby. Sídlo spoločnosti je v meste Fredrikstad. Je materskou spoločnosti v koncerne Jøtul Group, ktorý má ďalšie dcérske spoločnosti v USA, Veľkej Británii, Dánsku, Francúzsku, Taliansku, Španielsku a Poľsku.
História
Spoločnosť bola založená v roku 1853 Oluf Onsumom, synom miestneho statkára, ako Kværner Jernstøberi (Zlieváreň Kværner) na okraji Christiania (teraz Oslo). Spočiatku bola hlavnou činnosťou továrne výroba kachlí. Do roku 1900 sa stala spoločnosť Kværner najväčším výrobcom zlievárenských produktov, krbov a kachlí v Nórsku. Na začiatku 20. storočia bola spoločnosť prestavaná na najmodernejší podnik svojho druhu v krajine a začala s výrobou ďalších hutníckych výrobkov ako sú turbíny a píly. v ďalších rokoch poklesla výroba vykurovacích zariadení na význame a táto divízia bola roku 1916 odpredaná vtedy 26-ročnému Hermanovi Ankerovi. Bol to rodený obchodník a pochopil, že výrobky treba prezentovať pod kvalitnou značkou. Preto začal s propagáciou pod značkou Jøtul. Aj napriek tomu sa firma nevyhla medzinárodnej ekonomickej kríze na začiatku 20. rokov 20. storočia. Predaj stagnoval a Herman Anker zomrel v roku 1927. Spoločnosť, kúpil, modernizoval a zachránil pred úpadkom Johannes Gahr. V roku 1935 firma získala moderný profil a aj znovu svoje postavenie na trhu. Pod jeho vedením sa spoločnosť opäť stala najväčším výrobcom kachlí na drevo v Nórsku.
Po druhej svetovej vojne spoločnosť posilňovala a to napriek novým trendom v palivách, ktorými boli petrolej, olej a elektrina. Do 60. rokov 20. storočia zostalo na trhu len niekoľko výrobcov. Medzi ním spoločnosť Jøtul zostala najsilnejšia. Prispôsobila sa novým trendom a požiadavkám trhu a v 50. až 70. rokoch sa stali kachle na tekuté palivá hlavným zdrojom príjmov firmy. Vďaka ropnej kríze sa v 70. rokoch trend vo výrobe vrátil späť ku kachliam na drevo a tuhé palivá. V tejto dobe tiež spoločnosť výrazne zvýšila vývoz do kontinentálnej Európy a Severnej Ameriky.
Súčasnosť
V roku 1977 rodina Gahrov predala spoločnosť nadnárodnému koncernu Norcom. Norcom sa výrazne orientoval na export a vykonal mnoho akvizícií zlievarní a dovozcov v USA av Európe. Odvtedy sa stala spoločnosť celosvetovou značkou so zázemím na všetkých kontinentoch. Vybudovala medzinárodnú distribučnú sieť a preukázala schopnosť prispôsobovať sa trendom v jednotlivých regiónoch a požiadavkám najnáročnejších zákazníkov.