Detailní popis produktu
GENUS PREMIUM EVO SYSTEM
Vynikající plynový kondenzační kotel s nejširší modulací výkonu pro vytápění a ohřev vody v zásobníku
GENUS PREMIUM EVO SYSTEM je plynový závěsný kondenzační kotel pro vytápění a přípravu teplé vody v připojeném externím zásobníku. Jedná se o výrobek s italským designem, který není třeba schovávat v kotelně.
Díky kondenzační technologii a plně modulovanému čerpadlu je provoz kotle velmi efektivní a energeticky úsporný
VÝHODY:
- Úspora energie
- Nízká míra selhání
- Dlouhá životnost
- Funkce AUTO
- Kompatibilita s termoregulačním příslušenstvím
- Optimální ohřev teplé vody
- Tichý provoz
- Italský design
- Jednoduché ovládání
- Nízké emise
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.
Aky ma spodny vykon tento kotol Dakujem
Dobrý deň, spodný výkon kotla na vykurovanie je 2,4 kW. V záložke súbory https://www.atria.sk/ariston-genus-premium-system-evo-24ng/#files ,máte prospekt s technickými parametrami. Pekný deň.
Dakujem za odpoved. Chcem Vas este poprosit či mate k tomuto kotlu izbovy termostat ARISTON SENSIS aspon som sa dočital že taky k nemu ide aj či mate vonkajse teplotne čidlo pre ekvitermicku regulaciu a v akej cene. DAKUJEM
Dobrý deň, regulácia ariston sensys aj s čidlom sa nachádza tu https://www.atria.sk/vykurovacia-technika/izbove-termostaty-a-regulacie/originalne-regulacie-ku-kotlom/regulacie-ariston/.
Posledna otazka predtym ako si objednam tovar. Pride mi ku kotlu slovensky navod? j v kotli bude slovenske alebo aspon česke menu? Este či mi pride zaručny list? Jeden Vas zakaznik pisal ze mu ku kotlu nebol doruceny zarucny list a servisak mu nechcel spustit kotol. Vraj si ma ziadat zarucny list u vyrbcu -ste mu povedali,čo je podla mna somarina. Dakujem za skoru odpoved
Dobrý deň. Kotol ja nakupovaný priamo zo Slovenska, takže príde normálne slovenský záručný list. To že nebol niekde pribalený sa stať mohlo, sú totiž prilepené z vonkajšej strany krabice a niekedy ich prepravca nechtiac odtrhne. Náhradný záručný list pošleme my alebo keď už nemáme, môže poslať výrobca. Menu v kolty by malo byť české. Pekný deň.
Dobrý deň prajem. Ďakujem za manuál ku plynovemu kotlu, chcel by som sa informovat či nahodou neviete zoznam servisnych stredisk na kotle ARISTON. Zaujima ma hlavne okres Bardejov. Ďakujem
Dobrý deň, o servise výrobkov firmy Ariston a náhradných dieloch sa môžete informovať na infolinke servisu Ariston: 0850 111 731 alebo na e-mailovej adrese servis@quadroflex.sk Prajem pekný deň.
Kedy budú v ponuke u Vás nové Aristony Genus One System?
Dobrý deň. Žiaľ toto Vám neviem zodpovedať. V prípade že sa zaujímate o konkrétny produkt, môžete na náš email [email protected] zaslať dopyt, kde uvediete o čo konkrétne máte záujem. My Vám následne u nášho dodávateľa preveríme dostupnosť a zašleme Vám cenovú ponuku. Pekný deň.
Dobry den, mam doma 4 roky kondenzacny kotol Ariston Genus Premium 24 a tepelne cerpadlo na TUV Ariston Nuos 110. zapojene je to tak, ze najprv ide voda do TC, a kotol je cez odbocku trojcestnym ventilom tiez pripojeny do systemu. v lete nam 110l ohriatych TC staci v zime nie. a az tuto zimu som si vsimol, ze to mam spravene cele zle tak ako som si to vymyslel. na kratke pustenie teplej vody, ked sa este ani nestihne dostat tepla voda do kohutiku sa kotol pusti a tym, ze vodu v kohutikom zavrem, tak aj zastavi. co je vlastne zbytocne zopnutie kotla. navyse, mi od zaciatku kolisa teplota teplej vody, co som tiez odpozoroval, ze tym, ze z tepelneho cerpadla ide 50 stupnova voda, ktoru kotol este dohreje, tak aby sa neprehriala ta voda, tak tiez vypina kazdu chvilu. predpokladam, ze toto sposobilo vo vysledku chybu kotla (5P3 a 504). vidim, ze v kotli sa horaky zapnu, lebo teplota vody stupa a spalovacia komora je horuca, ale kotol zahlasi, ze sa nepodarilo zapalit plamen 3x (5P3) a pot om chybu oddialenia plamena (504). na internete som sa docital, ze elektronika je vadna v kotli, ale ja mam podozrenie na ionizacnu elektrodu, ktora nedokaze zaregistrovat plamen. mali ste nikededy takyto dotaz od ludi, ze by bola vadna ionizacna elektroda a nie elektronika kotla? tak isto by som sa vas chcel spytat, kedze kotol ma funkciu pripojit externy zasobnik, ci existuje nejaky mini vrstveny zasobnik na trhu, ktory by mi eliminoval hore uvedene spravanie kotla? rozmyslal som nad protherm tiger condens s 42l zasobnikom, ale je to prilis velka investicia po 4 rokoch. dakujem
Dobrý deň, sme predajcovia a montáž ani servis nerobíme, tzn. že s uvedeným problém sme sa zatiaľ nestretli. Navyše takto na diaľku, keď to reálne nevidím je ťažšie Vám poradiť. Odporúčil by som Vám kontaktovať servisného technika, ktorý by sa nato vedel prísť pozrieť a následne Vám adekvátne poradiť. Prajem pekný deň.
O spoločnosti
Ariston je globálnym odborníkom v oblasti ohrevu vody a vykurovania. Ponúka ľuďom na celom svete výrobky s talianskym dizajnom, ktoré sú efektívnym a vysoko kvalitným riešením pre ich pohodlie. Vďaka odbornosti a hlbokému porozumeniu potrebám zákazníka nám dôverujú milióny rodín po celom svete už viac ako 50 rokov. Naše výrobky predávame vo viac ako 150 krajinách sveta.
Ariston je oceňovaný odborníkmi a profesionálmi za úsilie, ktoré vynakladá na zdokonaľovanie návrhov svojich výrobkov za účelom čo najrýchlejšej a najjednoduchšej údržby a inštalácie. Značka Ariston patrí do skupiny Ariston Thermo Group, svetového lídra v oblasti vykurovania a ohrevu vody.
HISTÓRIA SPOLOČNOSTI
1930s / Foundation
Aristide Merloni zakladá spoločnosť “Industrie Merloni” v regióne Marche v Taliansku a začína s výrobou váh.
1960s / Ohrev vody
Založená značka Ariston a spustená výroba elektrických ohrievačov vody.
1980s / Vykurovanie
V 80. rokoch spoločnosť Ariston upevňuje pozíciu lídra v oblasti ohrevu vody a začína s výrobou kotlov.
1990s / Rozšírenie
Spustením predaja v Číne a Rusku sa Ariston vyvíja na globálnu značku.
2000s / Značka
Značka Ariston upevňuje svoju pozíciu v oblasti tepelnej pohody definíciou novej vizuálnej identity. Pokračuje globálny rast rozšírením značky z Ameriky do Ázie.
2010s / Komunikácia
Spotrebitelia a zákazníci sú v centre všetkého, čo Ariston robí.
Ariston rozširuje povedomie o značke komunikáciou a reklamou v kľúčových krajinách.
V roku 2011 je spustená prvá celosvetová kampaň.
HODNOTY ZNAČKY ARISTON
STAROSTLIVOSŤ
Naša prvá každodenná myšlienka je na zákazníkov a partnerov. Našim cieľom je ponúknuť im najlepšie riešenie a služby súvisiace s ich potrebami a požiadavkami tak, aby zlepšili a zjednodušili svoj aktívny život.
REŠPEKT
S vedomím zodpovednosti za našu budúcnosť sa pri realizácii zmien každodenne rozhodujeme v súlade a s ohľadom na životné prostredie a hľadáme trvalo udržateľné riešenia. Snažíme sa porozumieť rozdielnym kultúram, v ktorých žijeme a kladieme dôraz na rôzne potreby našich zákazníkov.
VÍZIA BUDÚCNOSTI
Všetko, čo robíme, má vplyv na budúcnosť. V tomto hektickom svete je našou úlohou predvídať potreby našich zákazníkov a partnerov, byť inovatívni a ponúkať intuitívne riešenia.
KOMFORT VÁŠHO DOMOVA JE NAŠIM POSLANÍM
Domov je miesto, kde sa ľudia cítia bezpečne a môžu byť sami sebou, kde sú šťastní a kde sú milovaní. Je to miesto, kde trávime príjemné chvíle. Miesto plné života a drahocenných okamihov.
Ariston sa stará o každodenný komfort ľudí, aby si mohli naplno užiť vzácny a príjemný čas prežitý doma, deň za dňom.