Bosch Suprapur KBR 16 + CW 100
Kód: 8730850015Podrobný popis
- Vysoká účinnosť vďaka tepelnému výmenníku z vysoko odolnej hliníkovo-kremíkovej zliatiny, ktorý Bosch dlhodobo používa v závesných kotloch.
- Dostupný vo výkonoch 16,30, 42 kW v štandardnej (16,30, 42 kW) a v systémovej (16, 30 kW) verzii.
- Široký rozsah modulácie.
- Kompaktné rozmery a nízka hmotnosť.
- Ideálny pre výmenu starého atmosférického kotla.
Rozmery a pripojenia
- regulátor s týždenným programom BOSCH CW 100 - ekvitermický regulátor
- riadený podľa priestorovej teploty pre jeden miešaný alebo nemiešaný vykurovací okruh s prípravou teplej vody a voliteľne so základným solárnym systémom
- môže slúžiť i ako diaľkové ovládanie pre regulátor CW 400
- týždenný program pre vykurovanie so 6 spínacími bodmi v priebehu dňa
- dve nastaviteľné úrovne teploty
- kompatibilný s modulom MM 100 a MS 100
Dodatočné parametre
Kategória: | Zostavy SUPRAPUR + CW 100 |
---|---|
Záruka: | 2 roky |
Hmotnosť: | 40 kg |
Bezpečnostný termostat: | áno |
Dodávané príslušenstvo: | elektrický kábel, návod, záručný list |
Elektrické krytie: | X4D |
Elektronické zapaľovanie: | áno |
Hmotnosť prázdneho kotla: | 52 kg |
Horný výkon kotla: | 17,0 kW |
Krajina pôvodu: | EU |
Možnosť pripojenia soláru: | áno |
Možnosť rozšírenej záruky: | áno |
Prevedenie komína: | TURBO |
Priebeh zmeny výkonu: | modulovaný |
Pripojenie el. napätia: | 230V |
Prípojka TUV: | 1/2" |
Prípojka vody: | 3/4" |
Rozmery: | 930 x 394 x 466 mm |
Spodný výkon kotla: | 3,8 kW |
Spustenie kotla: | servisným technikom BOSCH |
Určenie kotla: | stacionárny |
Večný plamienok: | nie |
Vhodný pre podlahové kúrenie: | áno |
Výkon TUV: | 16,0 kW |
Zabudovaný filter vody: | nie |
EAN: | 4057749774187 |
Buďte prvý, kto napíše príspevok k tejto položke.
Odpovedať
Odpovedať
O spoločnosti
Už viac ako 125 rokov zásobujeme trh s účinnými, ľahko ovládateľnými a zároveň spoľahlivými zariadeniami, ktoré ľuďom vytvárajú teplé a útulné domovy. Bosch Termotechnika dnes svojim zákazníkom celosvetovo ponúka riešenia pre klímu priestorov, teplú vodu a decentralizovaný manažment energie.
Od roku 1932 sú značky Junkers a Bosch spojené silným partnerstvom. Zlúčenie umožnilo spojenie tradičnej remeselnej práce s najmodernejšou technológiou. Pod značkou Bosch sa dnes koncentrujeme na budúcnosť s inteligentnou technológiou budov, v ktorej hrá tepelná technika významnú úlohu.
Tradičná značka Junkers ale naďalej pokračuje, keďže história, tradícia a skúsenosti sú s dielmi Junkers naďalej zabudované do každého produktu so značkou Bosch. Junkers pre nás znamená viac ako 120 rokov osvedčenú techniku a najvyššiu kvalitu; tejto značke sme s hrdosťou vytvorili pamätník s vlastným múzeom. Pri podniku vo Wernau prezentujeme pokračovanie histórie a životného diela zakladateľa Huga Junkersa
História
V roku 1886 Robert Bosch v Stuttgarte založil „Dielňu pre jemnú mechaniku a elektrotechniku“. Bol to zrod dnešnej celosvetovo pôsobiacej spoločnosti. Od úplného začiatku boli pre spoločnosť charakteristické inovácie a spoločenská zodpovednosť.
1886 - 1905 - História spoločnosti Bosch začína mnohými prvými krokmi. Krokom k nezávislosti, na automobilový trh, na trhy mimo Nemecka a do hlavnej výrobnej haly.
1906 - 1925 - Prvý astronomický globálny vzlet spoločnosti bol neľútostne prerušený prvou svetovou vojnou, po ktorej sa spoločnosť Bosch musela transformovať a sústrediť sa na inovácie, aby sa vyrovnala s jej následkami.
1926 - 1945 - Firma Bosch sa vyrovnávala s rýchlosťou hospodárskej krízy a diktátom národného socializmu pomocou sily inovácií a vytrvalosťou, až kým so sebou II. svetová vojna opäť nepriniesla obrovské výzvy.
1946 - 1959 - Na konci II. svetovej vojny stratila spoločnosť Bosch druhýkrát svoje medzinárodné pobočky. Veľká časť jej výrobných zariadení ležala v troskách. Nasledujúce dve desaťročia boli venované rekonštrukcii, ale tiež prienikom do nových oblastí podnikania.
1960 - 1989 - Obdobie medzi 60. až 80. rokmi minulého storočia bolo v spoločnosti Bosch poznačené transformáciou, ktorá ju zmenila na diverzifikovanú skupinu samostatne riadených divízií, globálnu spoločnosť a lídra na trhu v oblasti elektroniky pre automobily.
1990 - 2016 - Padla Železná opona, v Ázii vznikli nové trhy a softvér otvoril nové príležitosti pre Bosch. Posledné tri desaťročia so sebou priniesli rýchlu zmenu v hospodárstve, ktorej sa spoločnosť musí postaviť čelom.
We are Bosch
Naša misia vysvetľuje, čo nás poháňa, čo máme spoločné a za čím stojíme. Chceme vo svete zanechať trvalú stopu — stopu, ktorú dosiahol jedinečný, výnimočný tím.
Naše hodnoty — na čom staviame
V našich hodnotách sa odráža spôsob, akým podnikáme: Naša profesionálna etika v jednaní s našimi obchodnými partnermi, investormi, zamestnancami a spoločnosťou.
Zameranie na budúcnosť a výsledky
Sústredíme sa na výsledky. To nám umožnuje zaistiť našu budúcnost a súčasne
vytvára solídny základ pre spoločensky prospešné projekty našej firmy a Nadácie
Roberta Boscha.
Zodpovednosť a trvalá udržateľnosť
Konáme hospodárne a zodpovedne v záujme celej spoločnosti a životného prostredia.
Iniciatíva a dôslednosť
Konáme iniciatívne, preberáme podnikateľskú zodpovednosť a sme dôslední v sledovaní našich cieľov.
Otvorenosť a dôvera
Dôležité témy našej spoločnosti komunikujeme včas a otvorene. To predstavuje ten najlepší základ pre vzťah založený na dôvere.
Férovosť
V kontakte medzi sebou navzájom i s obchodnými partnermi považujeme obojstrannú férovosť za podmienku nášho úspechu.
Spoľahlivosť, dôveryhodnosť, zákonnosť
Sľubujeme iba to, čo dokážeme splniť. Dohody prijímame ako záväzné a vo všetkých našich obchodných transakciách rešpektujeme a dodržujeme zákon.
Rozmanitosť
Vážime si rozmanitosť a posporujeme ju, pretože nás obohacuje a je zdrojom našich úspechov.
Bosch na Slovensku
Bosch mal svoje prvé zastúpenie v niekdajšom Československu už od roku 1920. Obchodnú činnosť v Prahe obnovil na jeseň 1992 a v nasledujúcom roku otvoril svoju prvú pobočku v Bratislave.
Spoločnosť na Slovensku pôsobí v troch lokalitách a v roku 2020 zamestnávala viac ako 1 000 zamestnancov (k 31. 12. 2020). Konsolidovaný obrat v roku 2020 dosiahol 440 miliónov eur.
Regionálna spoločnosť zastupuje obchodné, marketingové a servisné aktivity spoločnosti
Výrobky a služby Bosch sú navrhované tak, aby fascinovali a zlepšovali kvalitu života poskytovaním inovatívnych a užitočných riešení. Vďaka tomu Bosch celosvetovo ponúka technológie, ktoré sú „Stvorené pre život“.