ARISTON SHAPE ECO EVO 50V
Kód: NC-21433Súvisiaci tovar
Podrobný popis
Zásobníkový elektrický zvislý hranatý ohrievač vody s elektronickým ovládaním ARISTON SHAPE ECO EVO 50V
Vlastnosti:
- Inovatívny design
- Denný/týždenný programátor
- Vysoká presnosť teploty vďaka čidlám NTC
- Jednoduchý a rychlý reset
- Zväčšená magnéziová anóda
- Vysoká účinnosť vďaka zväčšenej tepelnej izolácii
- Bezpečnostný ventil testovaný na 8 bar
- Ohrievač je testovaný podľa nejnovších štandardov kvality
- Vnútorná nádrž z ocele so špeciálnym titanovým smaltom, testovaná na 16 bar
- Maximálny komfort
Technické parametre:
- Objem: 50l
- Výkon: 1,8 kW
- Doba ohrevu elektrickou energiou (45°C): 92 min.
- Maximální teplota: 80 °C
- Tepelné straty: 0,80 kWh/24hod.
- Maximálny prevádzkový tlak: 8 bar
- Pripojenie studenej vody: G 1/2"
- Pripojenie teplej vody: G 1/2"
- Príruba: 5 skrutiek
- Elektrické napätie: 230 V / 50 Hz
- Elektrické krytie: IPX4
- Hmotnosť: 19 kg
- Rozmery: 570 x 379 x 191 mm
Dodatočné parametre
Kategória: | Ariston |
---|---|
Záruka: | 2 roky |
Hmotnosť: | 20 kg |
Buďte prvý, kto napíše príspevok k tejto položke.
Odpovedať
O spoločnosti
Ariston je globálnym odborníkom v oblasti ohrevu vody a vykurovania. Ponúka ľuďom na celom svete výrobky s talianskym dizajnom, ktoré sú efektívnym a vysoko kvalitným riešením pre ich pohodlie. Vďaka odbornosti a hlbokému porozumeniu potrebám zákazníka nám dôverujú milióny rodín po celom svete už viac ako 50 rokov. Naše výrobky predávame vo viac ako 150 krajinách sveta.
Ariston je oceňovaný odborníkmi a profesionálmi za úsilie, ktoré vynakladá na zdokonaľovanie návrhov svojich výrobkov za účelom čo najrýchlejšej a najjednoduchšej údržby a inštalácie. Značka Ariston patrí do skupiny Ariston Thermo Group, svetového lídra v oblasti vykurovania a ohrevu vody.
HISTÓRIA SPOLOČNOSTI
1930s / Foundation
Aristide Merloni zakladá spoločnosť “Industrie Merloni” v regióne Marche v Taliansku a začína s výrobou váh.
1960s / Ohrev vody
Založená značka Ariston a spustená výroba elektrických ohrievačov vody.
1980s / Vykurovanie
V 80. rokoch spoločnosť Ariston upevňuje pozíciu lídra v oblasti ohrevu vody a začína s výrobou kotlov.
1990s / Rozšírenie
Spustením predaja v Číne a Rusku sa Ariston vyvíja na globálnu značku.
2000s / Značka
Značka Ariston upevňuje svoju pozíciu v oblasti tepelnej pohody definíciou novej vizuálnej identity. Pokračuje globálny rast rozšírením značky z Ameriky do Ázie.
2010s / Komunikácia
Spotrebitelia a zákazníci sú v centre všetkého, čo Ariston robí.
Ariston rozširuje povedomie o značke komunikáciou a reklamou v kľúčových krajinách.
V roku 2011 je spustená prvá celosvetová kampaň.
HODNOTY ZNAČKY ARISTON
STAROSTLIVOSŤ
Naša prvá každodenná myšlienka je na zákazníkov a partnerov. Našim cieľom je ponúknuť im najlepšie riešenie a služby súvisiace s ich potrebami a požiadavkami tak, aby zlepšili a zjednodušili svoj aktívny život.
REŠPEKT
S vedomím zodpovednosti za našu budúcnosť sa pri realizácii zmien každodenne rozhodujeme v súlade a s ohľadom na životné prostredie a hľadáme trvalo udržateľné riešenia. Snažíme sa porozumieť rozdielnym kultúram, v ktorých žijeme a kladieme dôraz na rôzne potreby našich zákazníkov.
VÍZIA BUDÚCNOSTI
Všetko, čo robíme, má vplyv na budúcnosť. V tomto hektickom svete je našou úlohou predvídať potreby našich zákazníkov a partnerov, byť inovatívni a ponúkať intuitívne riešenia.
KOMFORT VÁŠHO DOMOVA JE NAŠIM POSLANÍM
Domov je miesto, kde sa ľudia cítia bezpečne a môžu byť sami sebou, kde sú šťastní a kde sú milovaní. Je to miesto, kde trávime príjemné chvíle. Miesto plné života a drahocenných okamihov.
Ariston sa stará o každodenný komfort ľudí, aby si mohli naplno užiť vzácny a príjemný čas prežitý doma, deň za dňom.